sarawallstedt

Alla inlägg under december 2011

Av Sara - 9 december 2011 18:06


Hej bloggen. Idag känner jag faktiskt för att skriva lite. Inte ofta det händer och därför får jag försöka att bätta mig. Ingen kan vara perfekt som sagt. Det tror jag är det svåra faktiskt med allt. Hur man än gör så försöker man alltid att vara så bra som möjligt på alla sätt. Man nöjer sig inte med ett okej. Nej för allt ska vara perfekt för sin egna skull men också för andras. Jag säger inte att detta är fel men jag säger att det är okej är "halvdan" för en dag eller två. Världen går inte under för det.Ta chansen och pusta ut. Det är iallafall det jag ska göra i helgen och ladda upp för de sista två veckorna innan jullovet. Tror att vi alla behöver en paus från skolan.



Bror, bror älskade bror. Vad skulle jag göra utan dig?

   



Tidigare månad - Senare månad

Sök i bloggen

Sara Wallstedt


Vafaan alla har ju blogg! Därför har även jag en nu, ingen aning om vad jag ska skriva dock..

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011
>>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards